خاطرات من با ستاره آبی

خاطرات من با ستاره آبی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اینم یه عکس دیگه از ستاره ابی خودمون و ماشین عموم ماشین اولی ماشین ما هس اینجا تو گمرک خرمشهر بودیم.

 dsc00505.jpg



نظرات شما عزیزان:

علیرضاابراهیمی
ساعت20:53---6 اسفند 1391
ایول داداش سرورمونی ولی میخواستم بهت یه عرضی کنم داداش وقتی که عکس رو میزاری تو اون قسمت که آدرس آبلود رو میای میزاری یه کم بایینش نوشته بهنا برای این قالب وبلاگت خوب باشه بهنای عکس رو550بزن درازیشم خودش میاد اگه550 وارد کنه عکسات خوب می افته و عالی میشه بزرگواری تگه این خواهش ما رو قبول کنی

علیرضاابراهیمی
ساعت20:53---6 اسفند 1391
ایول داداش سرورمونی ولی میخواستم بهت یه عرضی کنم داداش وقتی که عکس رو میزاری تو اون قسمت که آدرس آبلود رو میای میزاری یه کم بایینش نوشته بهنا برای این قالب وبلاگت خوب باشه بهنای عکس رو550بزن درازیشم خودش میاد اگه550 وارد کنه عکسات خوب می افته و عالی میشه بزرگواری تگه این خواهش ما رو قبول کنی

علیرضاابراهیمی
ساعت20:53---6 اسفند 1391
ایول داداش سرورمونی ولی میخواستم بهت یه عرضی کنم داداش وقتی که عکس رو میزاری تو اون قسمت که آدرس آبلود رو میای میزاری یه کم بایینش نوشته بهنا برای این قالب وبلاگت خوب باشه بهنای عکس رو550بزن درازیشم خودش میاد اگه550 وارد کنه عکسات خوب می افته و عالی میشه بزرگواری تگه این خواهش ما رو قبول کنی

علیرضاابراهیمی
ساعت20:53---6 اسفند 1391
ایول داداش سرورمونی ولی میخواستم بهت یه عرضی کنم داداش وقتی که عکس رو میزاری تو اون قسمت که آدرس آبلود رو میای میزاری یه کم بایینش نوشته بهنا برای این قالب وبلاگت خوب باشه بهنای عکس رو550بزن درازیشم خودش میاد اگه550 وارد کنه عکسات خوب می افته و عالی میشه بزرگواری تگه این خواهش ما رو قبول کنی

عليرضاابراهيمي(عليرضاولوو)
ساعت15:57---29 بهمن 1391
ايول داداشي قربونت سالاري از سر و وضعش ميباره دستت طلا حالا تو چرامنو خبرنكردي كه اگه ميخواي عكس اف هاش 13 براتون بفرستم داداش

عليرضاابراهيمي(عليرضاولوو)
ساعت15:56---29 بهمن 1391
ايول داداشي قربونت سالاري از سر و وضعش ميباره دستت طلا حالا تو چرامنو خبرنكردي كه اگه ميخواي عكس اف هاش 13 براتون بفرستم داداش

مسعود
ساعت14:44---29 بهمن 1391
چاکرتیم داش راستی موبایلم خرابه ایشالله درستش کنم باشه کلا گوشی دستم نمیگیرم فقط برا عکس گرفتن

m.akbarizadeh.k
ساعت6:29---29 بهمن 1391
سلام دوست من
دفه ی قبل بهت گفتم الانم می گم خیلی وب باحالی داری
اما من هنوز عاشق ماک هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: جمشیدنژاد تاريخ: برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام درود به همه دوستان به کافه خاطرات من خوش آمدید اینجا همش عکسها تریلی ها خودمونو میزارم براتون . من رضا هستم نزدیک 22سالمه از شهرستان گچساران و فوق دیپلم مکانیک دیزل دارم . و عاشق جاده و ماشین سنگینم چون از بچگی تریلی داشتیم خودمون تا الان ...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to khatabi49.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com